Refleksjon

I ettertid av kurset til Arne Krokan i digital økonomi har jeg i enda sterkere grad forstått viktigheten av digital kompetanse. Kurset har utvilsomt gitt ny innsikt i de mange ulike tjenestene som finnes på nett. Jeg trodde jeg hadde brukbar kompetanse på nett, men her tok jeg skammelig feil! Meetingword, delicious, tjenester for å lage egne aviser, twitterdeck og wikispaces for å nevne noe.

Jeg tror kurset har bidratt til at jeg i framtiden vil samarbeide enda mer på nett med mine medstudenter. Jeg har også tenkt en del på hvor viktig det er å ha allsidig nett kompetanse i en fremtidig jobbsituasjon, da mange av verktøyene vi har lært om vil være aktuelle.

Samtidig kommer det stadig nye tjenester og nye måter å jobbe på som gjør at det er avgjørende å holde seg selv oppdatert. Kurset har helt klart pirret min interesse til kontinuerlig å holde meg oppdatert.

Ros til kurset for at det har vært spennende, motiverende og allsidig.

Kurset kunne etter min mening kanskje vært over en litt lengre periode, da det til tider var svært intensivt og mange nye tjenester og begreper å forholde seg til.

0 Svar to “Refleksjon”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar




Kategorier